Gniazdko

No więc....odsłaniamy tajemnice gniazdka mamuni, Małej i Małża;)
























2 komentarze:

  1. hmm zyrandol najfajnieszy:) baardzo mi sie podoba. Hmm..a tak swoja droga to chyba nie ktore foty a w sumie wiekszosc sie juz powtarza kiedys je pokazywala juz.Wiec moze tak cos aktualne?;>

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie tak jest aktualnie:) przynajmniejs taram sie zeby tak bylo;) takze trzeba czekac az cos sie zmieni...ale kiedy to bedzie tego nie wie nikt;)

    OdpowiedzUsuń